HTML

Rólunk

Az elmúlt évek bebaszos estéinek legjobb piáit, koktéljait írjuk le. És pár fura kép, amit a mai napig nem tudunk, hogy történhetett. Küldjetek ti is bátran képeket, videókat, történeteket, pia leírásokat és stb.......

ide: hogybasszunkbe@gmail.com

2010.09.20. 17:05 brave90

Botlás

Ígérem több ilyen nem lessz! Nagy hibába estem!

Minőségi, SZŐLŐBŐL készült fehérbort vettem! Egyedül megittam belőle másfél litert, és abszolút nem rúgtam be.. Kannásból ennyitől már falnak szoktam menni..
Másnap még csak másnapos sem voltam.. Azt hiszem hogy a szervezet már nem veszi be a minőséget..

Mindegy. Tanulunk ebből is! Betervezve egy fény party, szóval lehet megint alkotunk valami finomat! :)

1 komment

Címkék: botlás


A bejegyzés trackback címe:

https://hogybasszunkbe.blog.hu/api/trackback/id/tr12310368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodSeth 2013.12.31. 15:31:52

Nem a szervezet nem veszi be, hanem a minőségi bor nincs tele annyi kénnel, mint az ócska. A kéntől vagy másnapos, ha sok volt a teszkó alsó polcáról levett kannásborban, akkor veszettül másnapos tőle az ember. :)
süti beállítások módosítása